Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » » Mano daržovės

Mano daržovės



Vis gaminu, dalinuosi su jumis receptais, vis giriuosiu augintomis, o ne pirktomis daržovėmis (ne visomis, žinoma, dalį tenka pirkti ;-(), o dabar nutariau parodyti kaip atrodo dar vis darže esančios, dar vis šaknis į žemę įleidusios mano su drauge auginamos daržovės :-)


Šių metų atradimas - bazilikas, vis dar daržo lysvėje. Iš jo priviriau skaniausio džemo!


O čia bazilikas jau paruoštas gabeninimui - virsiu džemą ir džiovinsiu :-)


Tai mūsų krapai, kuriuos lengva paruošti: šaldyti ledukuose, šaldyti paprastai, džiovinti... 


Dašiai, labai tinkantys daržovių, ypač ankštinių, patiekalams gardinti. Skonis primena karčiųjų pipirų, todėl galima naudoti ir vietoj jų :-)


Mano nemėgstamas, bet žinau, kad labai naudingas, prieskonis - petražolė!


O čia pankolis, kvepiantis anyžiais! Radau labai simpatišką kepto pankolio receptą, jei padarysiu ir jei bus skanu, pasidalinsiu ir su jumis :-) O ir gydomosios pankolio savybės žavi, pasidomėkite ką kamuoja kosulys arba kas labai nori sulieknėti! ;-)


Garbanotosios salotos, šviežiai augančios petražolės (centre) bei ką tik išrautų krapų (nuotrauka krapų viršuje ;-)) vieta :-)


Žaliosios šparaginės pupelės. Derlių skynėme jau gal kokius 4 kartus, ir dar ne pabaiga: ir auga, ir žydi - dar bus ką pavalgyti :-) (tarpuose tarp pupelių - krapai)


Antras šiais metais špinatų derlius! Dar nedideli špinatai, bet gal oras pasitaisys ir jie spės dar paaugti :-)


O krapus sėjome gal kokius 3 kartus: šaldau, džiovinu, tada vėl šaldau, o dabar dar ir prieskoninių žolelių mišinius sugalvojau pasidaryti ;-)


O čia jau mūsų visiems ko gero spėjusios pabosti cukinijos, iš kurių pasirodo galima pasigaminti tiek daug patiekalų, tik reikia nebijoti ;-) Ateityje tikrai dar pasiūlysiu keletą naujų receptų: ir maistui, ir desertui :-)


Gražuolės geltonos cukinijos, iš kurių tokie skanūs blyneliai, pyragas, uogienės... Tik spėk gaminti ;-)


Ir šiam kartui paskutinė daržovė - moliūgėlis! Moliūgėlis - nes labai vienišas ir mažutis.
O šešėlis - tai mano :-)

Malonių jums akimirkų
gaminant,
eksperimentuojant,
auginant savo daržoves ar prieskonius -
tiesiog jaukiai leidžiant laiką!



Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Kaip as tau baltai pavydziu! sio darzo ir viso derliaus.

    O mano moliugas pernai vasara isaugintas, nuskintas ir dar iki dabar sveikas gyvas pypso ant lentynos! Geriausiai tik ilgai lauke ji palikt ant sakos, kol graziai prinoksta, subresta ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visada yra vilties, kad kada nors norai išsipildys, gal ateity ir turėsi savo daržą :-)

    O kaip pavyko moliūgą išlaikyti? Negi kambario temperatūroje išbuvo tiek laiko? Kaip faina!!! Ir aš norėčiau tokio moliūgo, įdomu ar spės mūsiškis užaugti ir sunokti, kai tokie orai pas mus?

    AtsakytiPanaikinti