Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Šaldytas prieskonių mišinys (atsargos žiemai)


Turiu šaldytų krapų, bazilikų. Darže užaugo ir petražolės, pankoliai. Nutariau, kad reikia pasidaryti šaldytų prieskonių mišinių - paimi žiemą kubelį, meti į sriubą ir po namus pasklinda žalias vasaros aromatas :-) Ir jokios apgaulės, tik rankų miklumas :-)

Reikės:

krapų,
petražolių,
pankolių.

Proporcijos: krapų - 2 dalys, petražolių - 2 dalys, pankolio - 1 dalis.


Manau, kad į tokius mišinius galima įdėti ir kitų prieskonių. Kitą kartą darysiu su baziliku vietoje pankolio.

Gaminimas:

Jei reikia, prieskonius nuplauti, nusausinti, smulkiai supjaustyti, sumaišyti, dėti į ledukų formeles, užpilti vandeniu ir užšaldyti (daryti reikia taip pat, kaip ir šaldytus krapus). Vėliau laikyti šaldymo maišeliuose arba indeliuose. Tik nepamirškite ant maišelio ar dėžutės užrašyti kokie prieskoniai užšaldyti! :-)

Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą