Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Šaldytos šparaginės pupelės (atsargos žiemai)



Prisiminiau mano primirštą daržovių laikymo būdą - šaldymą. Šparagines pupeles šaldau pirmą kartą.

Reikės:

šparaginių pupelių,
puodo ir vandens (pupeles apvirti),
šaldymo maišelių.

Ruošimas:

Ankštis nuplauti, nupjaustyti galiukus, jei pupelės ilgos, galima supjaustyti norimo dydžio gabaliukais.


Pupeles apvirti 3 min. Atvėsinti šaltame vandenyje, nusunkti, nusausinti,


sudėti į šaldymo maišelius ir užšaldyti.


Galima laikyti 12 mėn. Užšaldytas pupeles virti 10 min.

Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Džiaugiuosi, kad žinau, tai apgauti apsaugą. Sveikiname. Besos !!!!!!

    (Estoy encantada de conocer este truco de conservación.
    Felicidades. Besos!!!!!!)

    AtsakytiPanaikinti