Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Keptos rudmėsės


Pirmą kartą rinkau rudmėses, pirmą kartą jas kepiau, pirmą kartą ir valgiau ;-) Paragauti buvo baisu - kaip čia nevirtas grybas? Bet iš tiesų taip paruošti grybai yra labai skanūs!

Reikės:

rudmėsių,
druskos, pipirų ar kitų mėgiamų prieskonių,
sviesto,
aliejaus,
kiaušinio,
maltų džiūvėsėlių.

Nuotrauka paimta iš www.google.lt
Nuotrauka paimta iš www.google.lt
Gaminimas:

Grybus reikia labai gerai išplauti, kad tarp lakštelių neliktų žemių, nusausinti. Atsargiai: grybai dažo! Padėjau ant stalo nupjautą kotelio galą - stalą nudažė! Rankos oranžinės buvo :-). Pabarstyti druska, pipirais ar prieskoniais. Taip paruoštus grybus galima kepti keptuvėje ištirpintame svieste ant nedidelės ugnies, kol grybai iškeps. 


Taip pat galima prieskoniais pabarstytus grybus pamirkyti plaktame kiaušinyje, tada apvolioti džiūvėsėliuose ir kepti keptuvėje (sumaišius sviestą ir truputį aliejaus). Tokių skonis labai panašus į mėsos kepsnio ;-)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

4 komentaras(-ai) :

  1. Anonimiškas2013-09-01 19:53

    tik man atrodo cia ne rudmeses, o kitas i ja panasus piengrybis...

    AtsakytiPanaikinti
  2. na, nežinau, prieš kepant atrodė kaip nuotraukose :-)

    AtsakytiPanaikinti