Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Kopūstų pyragas




Parsivežiau iš daržo kopūstą ir visai nesinorėjo daryti nei balandėlių, nei sriubos virti. Ir prisiminiau, kad labai skanūs pyragai su kopūstais. Šį kartą išbandžiau naują receptą (iš žurnaliuko "Rudens gėrybės", 2004 m. Nr. 4 (rugsėjo mėn.)). Tešla man nelabai patiko, bet gal dėl to, kad naudojau iš nuo kaimiško pieno nugriebtos grietinėlės suraugintą grietinę :-) Bet dar kartą būtinai bandysiu daryti, patikrinsiu - gal iš tiesų viskas gerai su ta tešla :-)

Reikės tešlai:

300 g miltų,
100 g sviesto,
žiupsnelio druskos,
3 šaukštų grietinės.

Reikės įdarui:

500 g kopūstų,
60 g sviesto,
druskos,
1 arb. šaukštelio cukraus,
1 arb. šaukštelio kmynų,
aitriųjų pipirų,
raudonėlių,
1 kiaušinio pyragui aptepti.

Gaminimas:

Iš miltų, sviesto, grietinės ir druskos išminkyti tešlą, suformuoti iš jos rutulį ir padėti į šaldytuvą 40 min.

Įdarui kopūstus supjaustyti, paskaninti druska, cukrumi, kmynais ir patroškinti karštame svieste. Palikti, kad atauštų.

Iš pusės tešlos iškočioti ploną lakštą, sudėti į popieriumi išklotą skardą. Ant tešlos sudėti troškintus kopūstus, pabarstyti raudonėlio bei aitriųjų pipirų.

Ant kopūstų uždėti iš likusios tešlos iškočiotą ploną lakštą, subadyti šakute, kad galėtų išeiti garai.

Tešlą aptepti plaktu kiaušinio tryniu. Pyragą kepti iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40 min.

Valgyti karštą, nors man skanus buvo ir kitą rytą šaltas :-)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Oho! Labai liux pyragas turetu buti (nors ir nemirstu del kopustu).Gal man reiketu pabandytsi koki pyragiuka issikepti su raugintais kopustais. Kaip tik turiu saldytuve :)

    Nuotraukos laaabai grazios. Kaip matau tobulejam tobulejam ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Stengiamės ;-)
    O su raugintais kopūstais labai skanų pyragą pažįstu, artimiausiu metu stengsiuosi pasidalinti! :-)

    AtsakytiPanaikinti