Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Vyšnių pyragas



Gyvenime būna, kad žmonės į tavo gyvenimą ateina ir išeina, o atminimas apie juos lieka "pyragais". Vienas iš tokių  - vyšnių pyragas, labai paprastas, bet labaaai skanus, mano sūnaus mėgstamiausias :-)

Reikės:

  • 2 pakelių šaldytų vyšnių (galima dėti ir mažiau, tačiau aš labai mėgstu vyšnias, tai dedu kiek tik telpa ant pyrago viršaus :-)) (1 pakelis - 400 g)
  • 2 kiaušinių
  • 1 stiklinės cukraus
  • 1,5 stiklinės miltų
  • 100 g margarino arba sviesto
  • 1 arb. š. kepimo miltelių
  • 1 arb. š. naminio vanilinio cukraus
  • 0,5 stiklinės pieno
  • 3 valg. šaukštai kakavos (pagal pradinį variantą kakavos nereikia) :-)

Gaminimas:

Šaldytas vyšnias suberti į indelį, kad atitirptų ir išleistų sultis. Iš likusių produktų užmaišyti tešlą (aš viską dedu į kombainą ar mikserį ir išplaku vidutiniu greičiu). Tešla turi gautis kaip tiršta grietinė. Kepimo formą iškloti specialiu kepimo popieriumi, supilti tešlą. Šį kartą į vieną tešlą įdėjau kakavos, norėjosi išbandyti naują skonį - visiems patiko :-)



Ant tešlos viršaus išdėlioti atšilusias vyšnias vieną šalia kitos, kad visas paviršius būtų vyšniomis nuklotas (šį kartą pritrūko vyšnių, tai pavyko tik raštą iš uogų sudėlioti). Pyragas paruoštas kepti.



Kepti iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 1 val.



Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

7 komentaras(-ai) :

  1. Pasakiskas skonis,aciu uz recepta :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Priminėte. Kaip tik vyšnių turiu, kisielių norėjau virti :-) dabar noriu pyrago :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai skanus pyragas patarimų pasigaminti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kamile, labai smagu, kad patiko mūsų pyragas. Beja, kol dar parduotuvėse pas mus dar yra vyšnių ir man reikės išsikepti :)

      Panaikinti
  4. Sveikos, tikrai nuostabiai atrodantis pyragas. Tokio dar nesu kepusi, nors paeksperimentuoti mėgstu. Štai čia, pavyzdžiui, vienas iš manųjų: https://www.iki.lt/maisto-kultura/receptai/baltyminis-pyragas-su-vysniomis Kiek kepu, visad pavyksta - idealus su draugėm prie kavos ;) Gal pravers toms, kas nori išbandyti morenginį, tokį labai lengvą, vyšnių pyrago variantą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai skanus pyragas. Ir tesla paruost neuztrunka ;-).

    AtsakytiPanaikinti