Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Pyragas Negriukas



Paprastai pyragus kepu, kai svečiai atvyksta į svečius. Šį kartą - išvykstant. Siūlau paprastą, greitai paruošiamą ir labai skanų pyragą su kakava "Negriukas".

Reikės:

200 g margarino arba sviesto,
1,5 stiklinės cukraus (aš kaip visada dėjau mažiau :-)),
3 kiaušinių trynių,
3 valg. šaukštų kakavos (kaip visada įdėjau truputį daugiau :-)),
1 valg. šaukšto gesintos sodos arba kepimo miltelių,
2 stiklinių miltų,
6 valg. šauktų vandens,
3 kiaušinių baltymų.

Gaminimas:

Iš visų produktų, išskyrus baltymus, užmaišyti tešlą. Baltymus išplakti iki standžių putų ir atsargiai įmaišyti į paruoštą tešlą.


Gėda ir pasakyti, bet laiko vis trūksta visiems norams įgyvendinti, todėl maišau tešlą virtuviniame kombaine ir atskirai baltymų neplaku. Ir galiu pasakyti, kad pyragas nuo teisingai iškepto man nesiskiria :-).


Pyragą kepti iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 45 min.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

4 komentaras(-ai) :

  1. Man patinka ir jums leidus, aš paėmė kelionę gabalas grįžti, hehe. Buvo labai geras. Sveikiname. Besitos!

    (Me gusta mucho y con tu permiso me llevo un trocito para el viaje de vuelta, je je.
    Ha quedado muy bien. Felicidades.
    Besitos!)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Por supuesto :-). Me alegro de compartir! Muchos gracias!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, pasindaudojau jūsų receptu, turiu pastebėti kad viskas būtų neblogai, bet tešla labai prilipo prie skardos, o ir temperatūra nurodyta žymiai per didelė-pyragas man sudegė per 20 minučių... Taigi teko išsiimti viduriukus ir suvalgyti, nes ramiai kepiau jį, kol užuodusi svilėsių kvapą, ištraukiau iš orkaitės ir pamačiau, kad jis visas juodas :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal nuo orkaites priklauso? Nuo pasirinktos programos? Kepu taip, kaip parasyta. Ne karto nesudege.

      Panaikinti