Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Pagerinta bulvių košė


Kai ruošiau įdarytą cukiniją, labai norėjau patiekti ją su orkaitėje keptomis bulvėmis, bet paskutiniu momentu persigalvojau ir padariau bulvių košę su priedais.

Reikės:

6-8 vidutinių bulvių,
2 nedidelių morkų,
saujelės žirnelių,
200 ml pieno,
1 valg. šaukšto sviesto,
apie 100 g fermentinio sūrio,
muskato riešuto,
druskos,
maltų juodųjų pipirų.

Gaminimas:

Bulves kartu su morkomis bei žirneliais reikia išvirti. Kai bulvės išverda, užvirinti pieną. Žirnelius ir morkas sutrinti blenderiu iki tyrelės tirštumo, bulves sutrinti, sumaišyti su morkomis ir žirneliais, karštu pienu, sviestu, tarkuotu sūriu, prieskoniais. Valgyti karštą.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :