Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » , , , , , » Trintos bruknės su medumi (atsargos žiemai)

Trintos bruknės su medumi (atsargos žiemai)



Esu labai patenkinta, kad priviriau bruknių uogienės, tikiuosi, kad užteks žiemai :-). Todėl iš paskutinių bruknių nutariau padaryti tai, ko niekada nevalgiau ir nedariau - sutryniau su medumi. Internete paskaičiau apie naudą tokio derinio, apie jo gydomąsias savybes, ir nutariau, kad mums tikrai reikalingas šis gaminys :-)

Kadangi neradau niekur tikslių proporcijų kiek reikia įdėti medaus, tai padariau "iš akies" :-) Maždaug 1 kg bruknių įdėjau apie 600 g medaus, bet tikrai tik maždaug :-)

Reikės:

bruknių,
medaus.

Gaminimas:

Bruknes perrinkti, sutrinti ir sumaišyti su medumi. Medaus turėjau tik kieto, šaukštu kabinamo, tai įdėjau jį į mikrobangų krosnelę ir pašildžiau (bet nekaitinau, kad nebūtų karštas), kad būtų skystas. Sumaišytą masę supilsčiau į stiklainiukus ir padėjau į šaldytuvą.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą