Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Agurkai su degtine, bet ne girti (atsargos žiemai)



Dar vienas išgirtas agurkų ruošimo receptas :-) Receptas paimtas iš žurnaliuko "Mūsų virtuvė" (2010 m. liepos mėn., rusų kalba).

Reikės (3 litrų stiklainiui):

agurkų,
krienų lapo,
po keletą vyšnios ir serbentų lapų,
2-3 česnako skiltelių,
keleto juodųjų pipirų grūdelių,
4 valg. šaukštai cukraus,
3 valg. šaukštai druskos,
50 ml degtinės.


Gaminimas:

Česnaką, pipirus, žalumynus sudėti stiklainio apačioje, ant viršaus sudėti agurkus, įberti cukrų, druską, įpilti degtinę, iki stiklainio viršaus pripilti šalto vandens.

Stiklainius kaitinti apie 30-40 min., po to dangtelius sandariai uždaryti, leisti stiklainiams atvėsti.

Kadangi neturėjau lapų :-(, tai šį kartą įdėjau krapų ir garstyčių grūdelių.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

6 komentaras(-ai) :

  1. Įdomus receptas. o acto cia naudoti nereikia? ir koks skonis tuomet gaunasi?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ne mano gamintus valgiau, labai skanūs :-) O man gavosi ne tobulai, nes labai skubėdama dariau (svečių turėjau), bet pasidaryti tikrai verta :-)

    Ir acto tikrai nereikia :-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. sveika labai malonu kad patiko ;D dar bandziau su sparaginem ir pomidorais bet ne2kg morku o 1kg morku ir 1kg pomidoru 1kg svogunu 1kg sparaginiu seimai patiko bet man tai nesukele ispudzio gal sparagines idomu skoni dave butinai pabandykit kaip turesit svu darzoviu skanaus ;D;D;D;D;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Klausimas: kaitinti 30-40 min. - ta prasme sterelizuoti? Jei taip, tai 30-40 min. reikia sterelizuoti 3ju litru stiklaini? Aciu:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, Roberta, receptas paruoštas 3 litrų stiklainiui.

      Panaikinti