Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Bruknių uogienė (atsargos žiemai)

Ir dar vienas pasiūlymas bruknių mėgėjams - uogienė. Tokią verda mano mama :-) Labai skanu! Tinka prie mėsos patiekalų ir visur kitur ;-)

Nuotraukos šaltinis: pixabay.com

PRODUKTAI:

  • 1 kg bruknių,
  • 1 kg kriaušių,
  • 1/2 stiklinės vandens,
  • 1 kg cukraus (man labai patinka nesaldi uogienė, kas mėgsta saldžiai gali dėti ir 2 kg cukraus),
  • galima įdėti 1 pakelį uogienių tirštiklio (kad uogienė gautųsi tirštesnė).

GAMINIMAS:

  1. Bruknes ir kriaušes dėti į puodą, įpilti vandens, sudėti cukrų ir virti ant nedidelės ugnies 20-30 min.
  2. Jei naudojamas tirštiklis, uogienę reikia virti trumpiau (žiūrėti nuorodas ant tirštiklio pakelio). 
  3. Dėti į sterilizuotus stiklainiukus.
  4. Stiklainius palaikyti apverstus, kol atvės.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

3 komentaras(-ai) :

  1. Taip taip, si uogiene tikrai laaaabai skani. Mmmm, kaip dabar uzsimaniau vistytes su brukniu uogiene :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ir kas gi trukdo bent vištytės paskanauti? :-) o vietoje brukniu galima pasidaryti ir slyvų gero padažiuko ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai kad vista valgome beveik kiekviena sekmadieni. Bet nera nei brukniu, nei geros slyvu uogienes. Nors paskutiniaja virsiu rytoj. Ziuresiu kaip ten gausis. :)

    AtsakytiPanaikinti