Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sumuštiniai su obuoliais


Visiema juk būna, kad atsikeli, o šaldytuvas tuščias... Toks mano šis rytas, keli obuoliai, kelios kriaušės ir batono likutis :-( Ir prisiminiau kaip pas draugę valgiau sumuštinius su obuoliais. Pasidariau - toks lengvas, skanus, paprastai ir greitai paruošiamas patiekalas.

Reikės:

8 batono riekelių,
2 vidutinių obuolių,
gabalėlio sviesto,
cukraus, cinamono pagal skonį.

Gaminimas:

Obuolius nuplauti, nulupti žievę, perpjauti per pusę, išpjauti sėklalizdžius ir sutarkuoti burokine tarka. Tuomet į obuolius įdėti cukraus, įberti pagal skonį cinamono (cukraus dėjau nubrauktą valg. šaukštą, cinamono - ant arb. šaukštelio galo), sumaišyti. Ant batono riekelių užtepti truputį sviesto, uždėti obuolių masės. Sumuštinius dėti į kepimo popieriumi išklotą skardą bei kepti iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 15 min. - žodžiu, kol batonas taps traškus (aš riekelės kraštelius pačiupinėju :-)).


Skanaus!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Negalite sukurti paprastas receptas su mažiau sudedamųjų dalių. Sveikiname! Besos!

    (No se puede hacer una receta más fácil y con menos ingredientes.
    Felicidades!!!! Besos!!!! )

    AtsakytiPanaikinti
  2. Receta sencilla pero buena y muy rica ;-)

    AtsakytiPanaikinti