Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Marinuoti pipirai (atsargos žiemai)



Prieš daug metų, kai mano sūnus dar buvo visai mažas, gavau labai "skanų" marinuotų pipirų receptą. Ir nors aš visai nemėgstu pipirų (kavinėse, jei būna maiste, išrenku ;-)), bet taip paruošti pipirai tampa valgomi ir man :-).

Pipirai labai tinka prie mėsos žiemą, kai daržovės parduotuvėje tik atvežtinės, o jų skonis tarsi vaško :-(. Ir dar kas labai svarbu šiais laikais, kai viskam trūksta laiko - marinavimui reikia labai nedaug laiko, viskas padaroma labai greitai :-)

Reikės:

2,5 kg pipirų


Marinatui reikės:

0,5 l vandens,
200 g acto 9 proc.,
250 g aliejaus,
100 g cukraus,
1 petražolės šaknies (niekuomet dar neturėjau šaknies, tai ir nė karto nedėjau, bet vis tiek labai skanu) :-),
1 galvutės česnako,
druskos pagal skonį.


Gaminimas:

Pirmiausia reikia paruošti stiklainius: gerai išplauti (taip pat ir dangtelius), perpilti verdančiu vandeniu.

Pipirus nuplauti, perpjauti, išimti sėklas, supjaustyti juostelėmis, kubeliais ar kita norima forma.

Marinatui reikalingus produktus sumaišyti. Pjaustytus pipirus kartu su petražolės šaknimi bei česnaku pavirinti apie 5 min. marinate.

Daržoves sudėti į stiklainius, stiklainiukus sterilizuoti 15 min. (dangtelių iki galo užsukti nereikia, užtenka tik pridengti stiklainiukus). Baigus kaitinti, dangtelius užsukti, stiklainius trumpam apversti. Kai daržovės atšąla, padėti šaltai.



Kai dariau pirmą kartą marinuotus pipirus, stiklainius sterilizavau įdėjusi į puodą su verdančiu vandeniu. Praėjusį rudenį to nepadariau (dukra neleido daug laiko skirti darbams, nesusijusiems su ja :-)) - pipirai laikėsi labai gerai, nesugedo.

Skanaus!

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

3 komentaras(-ai) :

  1. Niu va, ir as jau gaminu :) Ziuresim, kas ten gausis. Tiesa, as kaip visada pakoregavau recepta... nes neradau pirkti 9% acto, tad teko naudoti 6%. Taip pat neradau petrazoles saknies, tad idejau dar viena galvute cesnako :) Paragavau viena gabaliuka pipiro, tik ka apvirto, tai visai skanu. Kai pastoves, tai dar daugiau igaus skonio.

    Is pradziu bijojau, kad labai ten daug tu pipiru bus. Tai priploviau stiklainiuku begale. O pasirodo man gaunasi tik 3-4 apie puses litro stiklainiukai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2013-09-05 12:06

    Ką reiškia konservuojant druskos pagal skonį, kur tikslus svoris, gali juk nestovėti...

    AtsakytiPanaikinti
  3. gerai stovi, juk yra ir acto. pagal skonį, nes, pavyzdžiui, aš nemėgstu, kai daug druskos, man patinka švelnaus skonio. kai darau marinatą, paragauju, kad būtų silpnai sūdyta. kas mėgsta daugiau druskos, darykite marinatą sūresnį. nes karštas marinatas būna sūresnis, nei atšalęs.

    P. S. aš ir sriubas, ir troškinius, ir šaltieną panašiai verdu - ragauju, kol sūrumas būna tinkamas man :-)

    AtsakytiPanaikinti