Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Kalėdinis pyragas

Šis pyragas gaunasi labai purus, saldus, skanus - tiesiog tirpsta burnoje!


Pyragui reikės:

325 g miltų
250 g sviesto
250 g cukraus pudros
100 g razinų
100 g džiovintų abrikosų
100 g džiovintų spanguolių
100 g migdolų
5 kiaušinių
10 g kepimo miltelių

Aš kaip visada nedėjau riešutų, o džiovintus vaisius sudėjau tokius, kokius turėjau :-). Cukraus pudrą pakeičiau cukrumi, ir, žinoma, įdėjau mažiau :-)

Ruošimas:

Kambario temperatūros sviestą išsukti su cukraus pudra, įmušti po vieną kiaušinį, įberti miltų (šaukštą palikti džiovintiems vaisiams) ir kepimo miltelių mišinį. Tuomet suberti džiovintus vaisius ir riešutus.
Aš vaisius mirkiau, tuomet perploviau, nusausinau, sumaišiau su šaukštu miltų, kad kepant nenusėstų.

Kepti apie 45 min. 170 laipsnių orkaitėje, vidurinėje lentynoje. Jei kepsite ne silikoninėje formoje, tuomet kepimo formą reikėtų patepti sviestu ir pabarstyti džiūvesėliais ar manų kruopomis - kas kam labiau patinka.


Receptas iš RIMI parduotuvės receptų.

Skanaus!

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą