Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Pieniška leistinukų sriuba

O čia sriuba iš mūsų su pusseserėmis vaikystės. Močiutė ją virdavo ko gero ir žiemą, tačiau man ji primena tik vasarą ir sode praleistas vasaras :-)


Reikės

Pieno
Miltų
Vandens
Sviesto
Druskos
Cukraus

Gaminimas:

Miltus sumaišyti su vandeniu, įdėti truputį druskos. Tešla turi gautis tokio tirštumo, kad šaukšteliu galima būtų dėti į pieną. 

Užvirinti pieną, į jį arbatiniu šaukšteliu įdėti leistinukus. Nebijokite, jei leistinukai nebus visi vienodi. Sriubos linksmumas ir yra tas, kad visi leistinukai būna skirtingi: vieni apvalūs, kiti – pailgi, treti – dar kitokie :-)

Mes sriubą valgome su cukrumi ir gabalėliu sviesto. 



Skanaus!

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą