Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Lietiniai


Gėda, tačiau iki šiol nemokėjau iškepti lietinių blynų – kad neprisviltų arba nepriliptų :-(

Tačiau šiandien tai pasikeitė: radau lietinių tešlos receptą, žurnalo Mano namai Pusryčių knygoje! Lietiniai gavosi gražučiai, skanučiai :-)

Taigi, lietiniams reikės:

2 kiaušinių
100 ml vandens
200 ml pieno
250 g miltų
druskos pagal skonį

Gaminimas:

sumaišyti visus tešlos komponentus, palikti tešlą pusvalandį pastovėti. Tuomet kepti lietinius. Keptuvę tepu gabalėliu lašinio – kaip tai darydavo mano močiutė.  Taip kepti lietiniai - man patys skaniausi :-) Dūmelio kiek susidaro virtuvėje, bet juk tam ir skirti gartraukiai - kad virtuvėje nesmirdėtų :-)

Tiesa, man tešla lyg per tiršta gaunasi, tai aš įpilu dar truputį pieno ir vandens, na "iš akies", kad tešla ant keptuvės lengviau pasiskirstytų ir kad lietiniai nebūtų labai stori :-)



Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą