Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Rūkytos žuvies tortas

Kalėdoms dariau rūkytos žuvies tortą – labai skanus gavosi!

Recepto idėją pasakė kolegė iš darbo, ačiū jai, nes šis tortas tikrai vertas dėmesio!


Reikės:

majonezo
1 vnt. (apie 0,5 kg) rūkytos žuvies
5 vnt. virtų kiaušinių
1 mažas indelis konservuotų žirnelių
150 g juodųjų alyvuogių

Gaminimas:

Rūkytą žuvį (aš dariau su karšto rūkymo lydeka) susmulkinti, virtą kiaušinį smulkiai supjaustyti arba sutarkuoti burokine tarka. Žuvį ir kiaušinius sumaišyti su majonezu. Jei trūksta prieskonių, įdėti druskos, pipirų ar kitų mėgiamų prieskonių (aš nedėjau nieko, nes žuvis buvo sūri).

Imti lietinius blynus ir dėti sloksniais:
pirmas sluoksnis - žuvies įdaras,
antras sluoksnis - žuvies įdaras + pjaustytos alyvuogės,
trečias sluoksnis - žuvies įdaras + žirneliai,
ketvirtas sluoksnis - žuvies įdaras + alyvuogės.
Torto viršų aptepti žuvies mase. Puošti kaip patinka. Maximos reklaminiame žurnale mačiau, kad labai gražiai atrodo ikrais papuošta :-)
Tortą palaikyti keletą valandų šaldytuve ir jau galima valgyti!


Skanaus!

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą