Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Tinginys

Tradicinis tinginys: darbo nedaug, o jau skanu... ypač su arbata :-)


Reikės:

200 g sviesto
1 indelio kondensuoto saldinto pieno
3 valg. šaukštai kakavos
4 pakelių sausainių, pavyzdžiui, "Gaidelis"
marmeladinių saldainių
džiovintų persikų arba kitų vaisių
graikinių riešutų

Saldainių, džiovintų vaisių ir riešutų dėti pagal skonį, bet ko gero po kokių 100-150 g gaunasi.

Gaminimas:

Sausainius sulaužyti nedideliais gabalėliais, džiovintus vaisius nuplauti, nusausinti, supjaustyti nedideliais gabalėliais, riešutus susmulkinti, marmeladinius saldainius supjaustyti. Smulkintus produktus sumaišyti.

Sviestą ant nedidelės ugnies ištirpdyti, supilti kondensuotą pieną, pakaitinti, sudėti kakavą, gerai išmaišyti. Masės nevirinti.

Karštą masę greitai supilti į sausainius su priedais, viską gerai išmaišyti. Gautą mišinį padalinti į 4 dalis, sudėti į maišelius (galima dėti ir į kitokią, gerai suspausti, kad neliktų oro tarpelių ir dėti į šaldytuvą. Palaikyti šaltai per naktį, pjaustyti gautą dešrą riekelėmis ir ragauti :-)


Skanaus!

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

4 komentaras(-ai) :