Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Keksas su figomis

O čia pyragas, kuris man labai skanus :-) Tas švelnus figų kauliukų traškėjimas, razinų saldumas ir citrinų žievelių cukatai, kuriuos galiu valgyti šaukštais... :-)


Reikės:

  • 175 g sviesto
  • 3 kiaušiniai
  • 2 arb. š. naminio vanilinio cukraus
  • 3 šaukštai romo
  • 1/8 arb. š. cinamono
  • žiupsnis malto muskato
  • 1/8 arb. š. kardamono
  • 125 g cukraus
  • 125 g graikinių riešutų
  • 125 d džiovintų figų
  • 250 g razinų
  • 175 g miltų
  • 1 arb. š. kepimo miltelių
  • 125 g citrinų žievelių cukatų 
Prieskonių dedu šiek tiek daugiau, o cukatų įdedu 200 g.

Gaminimas:

  1. Aš, kaip dažniausiai, darau paprastai: dedu viską į virtuvinį kombainą ir visą darbą padaro jis :-)
  2. Pirmiausia, dedu visus skystus produktus. Tuomet, sausus sumaišau atskirai ir dedu į plakinį.
  3. Džiovintus vaisius nuplaunu, nusausinu, supjaustau, sumaišau su cukatais ir šaukštu miltų, kad tešloje nenusėstų. Juos paskiausiai dedu į tešlą, lengvai įmaišau ir tešla baigta. Ji turėtų būti tirštos grietinės konsistencijos.
  4. Belieka tešlą sukrėsti į kepimo skardą (naudoju silikoninę, jei metalinė forma – patepti sviestu ir pabarstyti džiūvesėliais) ir kepti 175 laipsnių karščio orkaitėje apie 80 min. (nepamiršti mediniu pagaliuku pažiūrėti, ar iškepę – svarbu, kad tešla prie pagaliuko neliptų). Į kepimo formą tešlos daug nereikėtų pilti, nes keps labai ilgai. Aš visuomet padalinu į 2 pailgas duonos formas.


Receptas iš receptų kortelių rinkinio.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą