Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Karšti sumuštiniai

Jau net neprisimenu iš kur šis receptas, bet karts nuo karto gelbsti, kai norisi ko nors karšto ir greito.


Reikės:

Baltos duonos (batonas, sumuštinių duona, prancūziškas batonas ir pan.)
Fermentinio sūrio
Česnako
Majonezo
Kečupo ar pomidorų padažo

Gaminimas:

Sūrį sutarkuoti burokine tarka, česnaką nulupti, smulkiai supjaustyti. Sūrį, česanaką ir majonezą sumaišyti. Gautą masę tepti ant duonos riekių. Kepti 180 laipsnių orkaitėje, kol sūris išsilydys.


Skanaus!

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą