Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Šveicariški bulviniai blynai su šonine ir kiaušiniu

Jei reikia įdomios vakarienės ar sočių pusryčių, šis patiekalas kaip tik – trašku, gaivu, lietuviška, skanu!


Reikės (4 asmenims):

800 g bulvių
100 g šoninės š/r
5 kiaušinių
1 pakelio varškės kremo Creme bonjour ar kito panašaus kremo
druskos

Gaminimas:

Bulves nuplauti, nulupti, sutarkuoti burokine tarka. Į bulves įmušti vieną kiaušinį, pasūdyti, išmaišyti. Iš paruoštos masės kepti apvalius blynelius.

Kol kepa blynai, iškepti kiaušinius po vieną. Paskrudinti šoninę (jei turite gabalą šoninės, reikėtų ją supjaustyti plonomis juostelėmis).

Į lėkštę dėkite: bulvinis blynas, varškės kremo šaukštas, bulvinis blynas, šoninės gabalėlis, viršuje – keptas kiaušinis.



Receptas paimtas iš RIMI receptų.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą