Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Morkų pyragas

Prieš 10 metų, kai dar dirbau pirmame darbe, pirkdavome morkų pyragėlius. Skanius, saldžius :-) Užsimaniau išsikepti morkų pyragą, ėmiau labiausiai patikusį receptą :-) Šį kartą (o gal geriau sakyti tą kartą, nes pyragas keptas ko gero prieš metus jau) – iš Beatos virtuvės receptų.


Reikės:

2 stiklinių cukraus
4 kiaušinių
1 ¼ stiklinės bekvapio aliejaus (naudojau rapsų)
260 g miltų
2 arb. š. valgomosios sodos
½ arb. š. druskos
1 arb. š. cinamono
1 arb. š. malto sauso imbiero
1 ¼ stiklinės graikinių riešutų 
½ stiklinės razinų
3 stiklinių stambiai sutarkuotų morkų (burokine tarka)

Gaminimas:

Cukrų išplakti su kiaušiniais, supilti aliejų, sumaišyti. Miltus persijoti ir sumaišyti su kitais sausais produktais. Razinas nuplauti, nusausinti, sumaišyti su šaukštu miltų. Riešutus supjaustyti nedideliais gabaliukais. Viską sumaišyti – gausis tiršta tešla.


Tešlą krėsti į kepimo formą ir kepti apie 40 min. (priklausomai nuo formos dydžio) orkaitėje, įkaitintoje iki 175° C.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą