Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sausainiai su sutirštintu saldintu pienu

Dar vienas receptas iš facebook`o, Appetit paskelbtas.


Reikės:

  • 1 kiaušinio trynys
  • 65 g minkšto sviesto
  • 100 g sutirštinto saldinto pieno (kitaip dar vadinamo kondensuoto)
  • 175 g kukurūzų krakmolo (neturėjau namie, įdėjau bulvių krakmolo)
  • 1 arb. š. naminio vanilinio cukraus

Gaminimas:

  1. Įkaitinti orkaitę iki 160 °C.
  2. Sviestą ištrinti kartu su tryniu ir vaniliniu cukrumi, supilti sutirštintą pieną, išmaišyti. Sudėti krakmolą. Užmaišyti tešlą. Man gavosi labai tiršta tešla, bet kočioti netinkama. 
  3. Šaukšteliu (gal su kukurūzų miltais tešla kietesnė, tuomet galima rankomis rutuliukus suformuoti) dėti tešlą į popieriumi ištiestą skardą, tarp sausainių reikia palikti daugiau vietos, nes tešla kaisdama išsiplečia į šonus.


      4. Sausainius kepti apie 15 min. Valgyti atvėsusius. Sausainiai tiesiog tirpsta burnoje.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Aciu uz recepta, reiketu isbandyt :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skanūs sausainiai, pabandykite! :-) ir būtinai parašykite, kaip patiko.

    AtsakytiPanaikinti