Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » » Ruduo šalia Vilniaus

Ruduo šalia Vilniaus

Kelios nuotraukos iš 2013 m. spalio mėn. rudens šalia Vilniaus:







Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Šiandien buvome toje vietoje, ežerą vis dar kausto ledukas, maždaug 1 cm storio, toks visas korėtas. o įdomiausia, kad vėjas pučia, neša ledo plotus į krantą, o krante jie taip gražiai šnara... iki šiol teko girdėti, kaip ledas nuo šalčio pokši. o čia besigrūsdamas krante triukšmauja :-)

    AtsakytiPanaikinti