Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Putojantis žemuogių/braškių gėrimas

Vasarą šventiniams pietums gaminau desertą. kadangi buvo karšta, tai ieškojau ko nors gaivaus. Ir, žinoma, norėjosi ko nors naujo. Knygoje "Patiekalai ir gėrimai iš uogų" radau labai paprastą, bet įdomų receptą. Ten rašė, kad reikia su žemuogėmis daryti, bet pagailo man žemuoges sunaudoti desertui, tai pakeičiau braškėmis.


Reikės:

500 ml žemuogių/braškių
500 ml vanilinių ledų
600 ml gaiviojo gėrimo (pagal receptą Sprite, bet tinka ir Rasa ar kažkas panašaus)

Gaminimas:

Uogas sutrinti į tyrę. Ledus supjaustyti kubeliais. Uogių tyrę dėti į aukštą stiklinę, ant viršaus ledų kubelius. Viską užpilti gėrimu. Patiekti reikėtų iš karto, kad neištirptų ledai, su šaukšteliu ilgu kotu. Kadangi aš tokių neturėjau, tai patiekiau su šiaudeliais - tiko :-)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą