Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Boba su romu

Receptas paimtas iš 2013 m. 9–10 žurnalo "Virtuvė. Nuo... Iki..." numerio. Dariau jau ne kartą, kepiau ir silikoninėje, ir metalinėje formoje. Man daug geriau iškepa metalinėje formoje. Boba - sultinga, drėgna. Mmmm... kaip skanu :-)



Reikės:

Tešlai:

125 g miltų
2 kiaušinių
50 ml pieno
7 g sausų mielių
50 g sviesto
1 arb. š. cukraus
1 žiupsnelis druskos

Sirupui:

1/2 litro vandens
250 g cukraus pudros
6 valg. š. romo

Gaminimas:

Dubenyje sumaišyti persijotus miltus, kiaušinius, šiltą pieną ir mieles. Leisti masei pastovėti apie 40 min. kambario temperatūroje. Po to sudėti minkštą sviestą (aš truputį pašildau, tačiau neišlydau), cukrų (į tešlą reikia labai nedaug cukraus, bet čia ne klaida - vėliau saldumo suteiks sirupas, kuriame bus mirkoma boba) ir žiupsnelį druskos. Tešla išeina skysta.

Kepimo formą patepti sviestu (jei silikoninė – nereikia). Iš šio produktų kiekio išeina nedaug tešlos, todėl forma galėtų būti ir nedidelė. Supilti tešlą į kepimo formą (tešla turi užimti 3/4 formos). Kepti vidurinėje orkaitės lentynoje iki 180°C įkaitintoje orkaitėje apie 20 min. (beveik visada kepu 5 min. ilgiau, kad gražiai paruduotų paviršius).


Sirupą pasiruošiu, kol kepa tešla. Sirupui reikia užvirinti vandenį su cukrumi, užvirusį skystį virinti dar 2 min. Nukelti nuo ugnies ir įmaišyti romą. 

Pagal receptą, pyragą reikėtų išversti iš kepimo formos į lėkštę ir sulaistyti karštu sirupu, palaukti, kol susigers, ir tuomet supilti likusį. Aš darau kiek kitaip – pyrago iš formos neišimu, toje pačioje kepimo formoje supilu visą sirupą ir jis gražiai susigeria. Pyragas padidėja, išsipučia, sugerdamas į save sirupą, tampa purus ir sultingas. O jau tada išverčiu bobą į lėkštę. Žurnale patariama pyragą patiekti su plakta grietinėle, tačiau man jis skanus ir be priedų :-) Skonis ir taip ryškus :-)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Anonimiškas2014-01-07 11:20

    Nepykit, bet čia kažkas baisaus. Kepiau ir man toks jausmas, kad valgiau batoną išmirkytą sirupe. Viską turėjau išmesti, nes valgyti buvo neįmanoma.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai kad nėra ko pykti, skonio reikalas :-) Pasaulis būtų nuobodus, jei visiems patiktų tas pats, nemanote?

    AtsakytiPanaikinti