Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Sultingas obuolių pyragas

Receptas iš žurnalo "Mano namai" knygos "Obuolių pyragai". Knygoje šis obuolių pyragas vadinamas "Močiutės obuolių pyragas".

Pyragas tiks tiems, kas mėgsta sultingą obuolių pyragą.

RECEPTAS: Obuolių pyragas


Reikės:

  • 2 kiaušinių
  • 1 stiklinės cukraus
  • 100 g lydyto sviesto
  • 1,5 stiklinės miltų
  • 2 arb. š. kepimo miltelių
  • 2 arb. š. naminio vanilinio cukraus
  • 2 arb. š. cinamono
  • 5 obuolių

Pabarstyti ant pyrago viršaus:
  • cinamono
  • cukraus

Gaminimas:
  1. Kiaušinius išplakti su cukrumi iki baltumo. Miltus persijoti, sumaišyti su kepimo milteliais, vaniliniu cukrumi ir cinamonu. Miltus berti į kiaušinių plakinį. Sviestą (sviestas neturi būti karštas) įmaišyti į tešlą.
  2. Obuolius nuplauti, nulupti, sutarkuoti burokine tarka, įmaišyti į tešlą.
  3. Gautą masę suversti į atsegamą 26 cm skersmens sviestu išteptą arba kepimo popieriumi išklotą kepimo formą (kepiau silikoninėje, neatsegamoje - viskas pavyko puikiai: ir iškepti, ir išimti). Viršų pabarstyti cinamonu ir cukrumi – pagal skonį. Aš pyrago nebarsčiau - cinamomo ir tešloje, mano skoniui, buvo daugiau nei pakankamai :-)
  4. Kepti apie 40–60 min. iš anksto iki 175 °C įkaitintoje orkaitėje. Kepimo laikas priklauso nuo to, kokie yra obuoliai).


RECEPTAS: Obuolių pyragas

Skanaus!


P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino delfi.lt


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą