Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Baltyminiai saldukai

Gaminant itališką pyragą Panetone, liko nepanaudoti baltymai. Išbandžiau saldukų receptą. Negaliu pasakyti, kad man patiko – baisiai jau saldūs :-). Bet kelis suvalgyti malonu. Šis desertas tinka užkietėjusiems saldumynų mėgėjams :-)



Reikės:

7 baltymų
1,5 stiklinės cukraus
truputis citrinos rūgšties (dėjau citrinos sultis)

Gaminimas:

Baltymus išplakti iki standžių putų, tuomet supilti po truputį cukrų ir citrinos sultis. Gerai išplakta masė turi būti standi, žvilganti, švelni, tokia aksominė net. Kadangi plakimas užtrunka, lengviau tai daryti ne mikseriu, bet kombainu ar kitu stacionariu prietaisu (plakiau mikseriu, net rankos pavargo). Masę į kepimo skardą sudėti šaukšteliu arba išspausti konditeriniu maišu. 


Kepti iki 80–100°C įkaitintoje orkaitėje apie 2–3 valandas. Iškepę saldukai neturėtų pakeisti formos ir spalvos (maniškiai kiek sukrito, nes per trumpai palaikiau orkaitėje).


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą