Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Obuolių plokštainis su biskvito viršumi

Rudenį kepto pyrago receptas iš žurnalo "Mano namai" knygos "Obuolių pyragai".


Reikės:

Pagrindui:

250 g sviesto arba kepimo margarino
2,5 stiklinės miltų
1 kiaušinis
1/2 stiklinės cukraus

Obuolių sluoksniui:

7–8 obuoliai
2 valg. š. cukraus
1 arb. š. cinamono

Biskvitiniam viršui:

4 kiaušiniai
4 valg. š. miltų
4 valg. š. cukraus


Gaminimas:

Kambario temperatūros sviestą išsukti su cukrumi iki baltumo, įplakti kiaušinį. Suberti persijotus miltus ir gerai išmaišyti tešlą. Iš gautos tešlos iškočioti lakštą iki 0,5 cm plonumo. Tešlos lakštą perkelti į kepimo popieriumi išklotą kepimo skardą (tešlą galima apvynioti aplink kočėlą).

Obuolius nuplauti, nulupti, išvalyti. Supjaustyti plonomis skiltelėmis, skilteles išdėlioti ant tešlos lakšto. Apibarstyti cukraus ir cinamono mišiniu. Paruoštą pyragą kepti apie 20 min. iki 200 °C įkaitintoje orkaitėje.

Kiaušinių trynius ištrinti su cukrumi iki baltumo, suberti persijotus miltus, lengvai išmaišyti. Baltymus išplakti iki standumo, atsargiai įmaišyti į biskvito tešlą. Paruoštą biskvito tešlą suversti ant pusiau iškepusio plokštainio ir kepti dar 10 min., kol biskvitas gražiai paruduos. Iškepusį ir atvėsusį pyragą galima pabarstyti cukraus pudra.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą