Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Tuno salotos su majonezu


Reikės (1 didelė porcija):

80 g tuno savo sultyse
1 vnt. nedidelio pomidoro
1 vnt. kietai virto kiaušinio
0,5 avokado
10–20 g poro
pekino ar paprastų salotų kelių lapų
1–2 valg. šaukštų majonezo
druska, pipirai, prieskoniai pagal skonį

Gaminimas:

Porą supjaustyti žiedeliais, susmulkinti salotas, pomidorą, kiaušinį ir avokadą kubeliais. Į pjaustytas daržoves dėti tuno, majonezo, jei reikia prieskonių, viską išmaišyti ir valgyti.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

2 komentaras(-ai) :

  1. Šiomis dienomis kaip tik norejau pasidaryti salotų su tunu ir avokadu,bet deja teks palūkėti kokį menesiuka...dėl ligos ir žuvies negaliu valgyti....deja....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bet jau po to skanausi, oi kaip faina :-)

    AtsakytiPanaikinti