Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Bulvių apkepas su faršu



Reikės:

6 vidutinio dydžio bulvių
150–200 g mėgstamos paruoštos su prieskoniais maltos mėsos
3 vnt. kiaušinių
2 valg. šaukštų miltų
2 valg. šaukštų grietinės
250 g tarkuoto sūrio (naudojau Džiugas mix)
4 valg. šaukštų grietinėlės
druskos, maltų juodųjų pipirų

Gaminimas:

Bulves sutarkuoti burokine tarka, šiek tiek nuspausti skystį, įdėti 50 g tarkuoto sūrio, truputį druskos ir maltų pipirų, išmaišyti. Masę sukrėsti į riebalais išteptą kepimo indą. Ant bulvių sudėti maltą mėsą.

Kiaušinius suplakti su grietine, grietinėle, miltais, prieskoniais, įmaišyti 150 g sūrio.

Plakinį pilti ant bulvių. Jei masę suspaudėte, tai visas plakinys laikosi ant bulvių ir mėsos. Tokiu atveju, galima šakute padaryti skylučių, kad kiaušinių plakinys pasiskirstytų po bulvių masę. Ant viršaus pabarstyti likusį sūrį.

Kepti apie valandą iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą