Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Tuno salotos



Reikės (2 porcijoms salotų):

1 indelio tuno savo sultyse (185 g indelis)
1 vnt. pomidoro
1 vnt. avokado
1 vnt. nedidelio mėlynojo svogūno
5 lapų pekino salotų

Padažui:

1 arb. šaukštelio grūdėtų garstyčių
1 arb. šaukštelio medaus
1 arb. šaukštelio šviežiai spaustos citrinos sulčių
druskos, maltų juodųjų pipirų ar kitų mėgstamų prieskonių
2 valg. šaukštų aliejaus

Gaminimas:

Svogūnus supjaustyti pusžiedžiais, pomidorus, avokadus supjaustyti kubeliais, salotų lapus suplėšyti gabaliukais. 

Padažui skirtus produktus suplakti (medų, jei kietas, pašildykite, kad suskystėtų). Ruošdami padažą būtinai ragaukite, nes kiekvieną kartą gali būti skanu tai saldžiau, tai aštriau. Jei neturite citrinos, citrinos sultis galima keisti į vyno ar obuolių, net ryžių actą - skonis bus kitoks, bet taip juk dar įdomiau :-). Jei mėgstate, kad padažo būtų daugiau arba jei padažas turi "per daug skonio", įpilkite daugiau aliejaus.

Pjaustytas daržoves su tunu užpilti padažu ir tiekti į stalą.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą