Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Keksiukai su mėlynėmis

Prasidėjo mėlynių sezonas, atrodo galėtum valgyti ir valgyti, tiesiog saujomis uogas. Ir pusryčiams, ir pietums, ir dar vakarienei ne per daug atrodo. Uogų daug šiemet, viskam užteks. Todėl drąsiai stiklinę kitą galima skirti ir saldiems kepiniams. Šį kartą keksiukai su mėlynėmis. Išskirtinumo šiam receptui suteikia apelsinai ir muskato riešutas. Visi ragavę šiuos keksiukus gyrė, o mano dukra suvalgė ir savo, ir dar kelis kitiems skirtus :-) Keksiukai išgaravo taip greitai, kad net nespėjau nufotografuoti išimtų iš kepimo formos.


Iš šio kiekio man gavosi 21 keksiukas (keksiukų dydis - kepiau IKEA keksiukų popierinėse formelėse).

Reikės:

2 ir 1/4 puodelio (puodelis – 250 ml) miltų (apie 400 g)
3/4 puodelio cukraus (apie 170 g)
1 valg. š. kepimo miltelių
1 arb. š. kepimo sodos
1/2 arb. š. druskos
1/2 arb. š. tarkuoto muskato riešuto
2 kiaušiniai
250 ml (1 puodelis) natūralaus skonio jogurto
1 valg. š. tarkuotos apelsino žievelės
60 ml apelsinų sulčių
60 ml augalinio aliejaus
1 ir 1/2 puodelio šviežių mėlynių

Gaminimas:

  1. Įkaitinkite orkaitę iki 190°C.
  2. Miltus persijokite, sumaišykite su kepimo milteliais, kepimo soda (aš naudojau tik kepimo miltelius ir dėjau tik 1 valg. š.), druska, muskato riešutu.
  3. Kiaušinius išplakite su cukrumi, sudėkite jogurtą, apelsino žievelę, supilkite apelsino sultis ir aliejų. Gerai išmaišykite.
  4. Recepte, pagal kurį dariau, parašyta, kad mėlynes reikia suberti iki įmaišant miltus, tačiau aš mėlynes įmaišiau paskutines, nes nenorėjau, kad jos susimaigytų ir paleistų sultis.
  5. Į išplaktą masę berkite miltus ir gerai išmaišykite. Tuomet suberkite mėlynes ir atsargiai įmaišykite į tešlą sukdami mentele ratu. Kol mentele sukau tešlą, nei viena mėlynė nesusitraiškė.
  6. Sudėkite tešlą į formeles. Tešla turėtų užimti 2/3 formelės. Kepkite orkaitėje 25–35 min. Stebėkite, kiekviena orkaitė kepa skirtingai. Pavyzdžiui, aš kepiau apie 35–40 min., viršus smarkiai neparudavo, o mano bendradarbė kepė – parudavo per nustatytą laiką. Ar keksiukai iškepę, tikrinkite mediniu pagaliuku: jei ištraukus jis neaplipęs tešla – gaminys iškepęs.


Taip atrodė dar šiltas perplėštas keksiukas
Receptas paimtas iš čia.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą