Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Saldainiai iš riešutų ir datulių

Kiekvienai šventei stengiuosi pagaminti ne tik tradicinį desertą, bet ir ką nors sveikesnio, be cukraus, be miltų. Šis receptas kaip tik toks ir yra - saldainiai iš riešutų ir datulių.

Paruošiamas itin greitai, o skonis tinka ir tiems, kas ne itin žavisi sveikais valgiais :-)

RECEPTAI: Saldainiai iš riešutų ir datulių



  PRODUKTAI:
  • 30 vnt. datulių
  • 1,5 stiklinės anakardžių riešutų

  GAMINIMO EIGA:
  1. Datules ir riešutus nuplauti ir pamerkti vandenyje: riešutus mirkyti 2 val., datules – apie valandą.
  2. Datules nusausinti ir sumalti iki košės konsistencijos.
  3. Į smulkintuvą prie datulių sudėti nusausintus riešutus, malti toliau. Jei norite, kad riešutai liktų gabaliukais, smulkinkite trumpiau. Aš dariau, kad būtų visai smulki masė, todėl sumaliau labai smulkiai.
  4. Masę iškrėsti ant lentelės, išlyginti, kad būtų apie 1,5 cm storio. Supjaustyti norimo dydžio gabaliukais.

PATARIMAS: Kai masė jau bus sumalta iki norimos konsistencijos, galima įdėti norimų priedų, pavyzdžiui, šokolado gabaliukų, kokosų drožlių ar pan.

RECEPTAS: Saldainiai iš riešutų ir datulių


Receptas paimtas čia.


RECEPTAS: Saldainiai iš riešutų ir datulių

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą