Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Obuolių pyragas su bruknėmis

Pyragas tiems, kurie nemėgsta labai saldžiai ir kuriems patinka švelni bruknių rūgštelė - obuolių pyragas su bruknėmis. Dar vienas pyrago pliusas – tešlos mažiau nei gaivaus įdaro :-)

Receptas paimtas iš žurnalo ManoNamai knygos "Obuolių pyragai". Knygoje siūlo pyragą valgyti dar šiltą su vaniliniais ledais. Bet man jis buvo labai skanus ir šiltas, ir šaltas. Ir labai skanus net antrą dieną :-)

RECEPTAS:Obuolių pyragas su bruknėmis


  PRODUKTAI:
  • 100 g sviesto
  • 1–1,5 stiklinės miltų
  • 1 valg. š. cukraus
  • 2 valg. š. vandens
  • 3–4 obuoliai
  • 1 stiklinė bruknių
  • 0,5 stiklinės rudojo cukraus
  • 2 arb. š, bulvių krakmolo

  GAMINIMO EIGA:
  1. Miltus, cukrų ir šaltą gabaliukais supjaustytą sviestą sukapoti. Tai padaryti paprasta virtuviniu kombainu. Kai iš produktų pasidaro trupiniai, įpilti vandens ir išminkyti tešlą (jei trūksta, galima įpilti papildomą šaukštą vandens). Tešlą reikia palaikyti šaldytuve pusvalandį.
  2. 3/4 tešlos iškočioti ir įdėti į 24 cm skersmens kepimo skardą.
  3. Obuolius nulupti ir supjaustyti plonomis riekelėmis. Obuolius sudėti ant tešlos.
  4. Ant obuolių sluoksnio tolygiai paskirstyti bruknes (ėmiau šaldytas).
  5. Krakmolą ir cukrų sumaišyti. Mišinį užbarstyti ant bruknių sluoksnio.
  6. Likusią tešlą supjaustyti juostelėmis ir išdėlioti ant pyrago (pyragą puošti galima ir kitu jums patinkančiu būdu).
  7. Pyragą kepti apie 30 min. iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje (kepimo laiką žiūrėkite individualiai, nes kiekviena orkaitė kepa skirtingai. Aš kepiau apie 40–50 min., nes norėjau, kad bruknės subliukštų ir išleistų sultis.
RECEPTAS: Obuolių pyragas su bruknėmis


PATARIMAS: Pyragą geriau kepti formoje nuimamais kraštais, nes pyragas labai trapus. Mano forma buvo neatsegamais kraštais, tai kol pyragą išėmiau, visas sulūžo ir aptrupėjo. Tai ir nuotraukose toks visas nukentėjęs. Bet skonis nuo to nepakito :-)


RECEPTAS: Obuolių pyragas su bruknėmis

SKANAUS!


P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino delfi.lt

Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą