Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Slyvų ir persikų padažas (atsargos žiemai)



Šį padažą padariau, nes turiu daug slyvų, nes norėjosi kažko naujo, nes... Negaliu tiksliai pasakyti kodėl, nes į padažą reikia dėti imbiero, kurio labaaaai nemėgstu. Kadangi gaminu ne sau :-), tai padažas tikrai neprapuls ;-)

Pradiniame recepte rašo, kad reikia dėti abrikosus, tačiau jų neturėjau, tai naudojau persikus (gal tai nesugadino padažo skonio?).

Rytoj kepsiu vištą ir valgysiu su šiuo padažu, kadangi recepte parašyta, kad padažas ypatingai tinka prie paukštienos. Ir būtinai ką nors pavaišinsiu, kad žinočiau koks iš tiesų tas mano pagamintas padažas :-) Laukite atsiliepimų... ;-)

Reikės:

1 kg slyvų,
1 kg persikų,
4 vidutinių svogūnų,
4-5 skiltelių česnako,
2 imbiero šaknų arba 2 arb. šaukštelių imbiero miltelių,
6 valg. šaukštų aliejaus,
400 g cukraus,
2 arb. šaukštelių druskos,
2 valg. šaukštų garstyčių grūdelių,
300 ml acto 9 proc. (geriausiai tinka vyno actas, aš naudojau obuolių actą).

Iš šio produktų kiekio padariau 2,5 l slyvų ir persikų padažo ir dar liko keli šaukštai paragauti :-).


Gaminimas:

Vaisius nuplauti, nulupti odelę (persikų nelupau), supjaustyti skiltelėmis. Svogūnus ir česnakus smulkiai supjaustyti. Imbierą nulupti ir sutarkuoti.

Puode įkaitinti aliejų, sudėti ir pakepinti svogūnus ir česnakus, tuomet sudėti vaisius ir imbierą, suberti cukrų ir druską. Uždengtame puode lėtai virti apie 10 min., tada supilti actą ir dar pavirinti 5 min. Šioje vietoje padariau pakeitimą recepte: išvirusią masę ne sudėjau į stiklainius, kaip buvo parašyta recepte, o sutryniau smulkintuvu, nes man nepatiko padažo konsistencija - gabaliukais, ir tik tuomet padažo tyrę supyliau į stiklainius.

Stiklainius palaikyti apverstus 10 min., paskui laikyti vėsiai.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą