Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Slyvų uogienė su cukinija (atsargos žiemai)

RECEPTA: Slyvų uogienė su cukinija (atsargos žiemai)

Už lango ruduo, darže nyku, baigiasi jau daržovės :-( Beliko sunaudoti tai, kas iki šiol iš daržo parvežta. Todėl susiradau interneto platybėse slyvų uogienės su moliūgais receptą. O kadangi mano moliūgėlis labai mažutis, tai į uogienę įdėjau mano mėgiamą cukiniją :-) Ką tik paragavau karštą uogienę - skanu! :-)

Tiesa, receptą pakoregavau, manau, kad visai nežymiai :-)

PRODUKTAI:

2 kg slyvų,
1,4 kg cukraus,
0,7 kg cukinijos,
1 citrinos,
uogienių tirštiklio (įdėjau pusę pakelio, bet visą laiką žiūrėkite kas parašyta instrukcijose) :-).

Iš šio produktų kiekio išviriau 3,3 litro uogienės.

GAMINIMAS:

  1. Slyvas nuplauti, išimti sėklas, sudėti į puodą, kuriame virsite uogienę, užpilti cukrumi ir palikti pastovėti apie 12 val., kad išsiskirtų sulčių.
  2. Cukiniją, jei reikia, nulupti, išimti sėklas, minkštąją dalį supjaustyti nedideliais kubeliais.
  3. Citrinos geltonąją žievės dalį nulupti, citriną supjaustyti nedideliais gabalėliais.
  4. Cukiniją ir citrinas dėti į puodą su slyvomis ir virti ant nedidelės ugnies 15 min.
  5. Tuomet įdėti uogienių tirštiklio, dar pavirti uogienę 3-5 min. Nepamirškite nugraibyti putas!
  6. Dar karštą uogienę supilstyti į paruoštus stiklainius, palaikyti apvertus 5-10 min.
  7. Atvėsusius stiklainius pastatyti vėsioje vietoje.
RECEPTAS: Slyvų uogienė su cukinija (atsargos žiemai)

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą