Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Pyragas su rūgščiais obuoliais


Sveiki obuolių mylėtojai! :-) Prasidėjo obuolių sezonas, visus patiekalus ir valgius gaminsime iš obuolių! Juokauju! :-) Ne visus, bet keletą tikrai pasiūlysiu :-). Labai norėčiau rasti laiko greitam obuolių sūriui, svajoju apie tai! :-) O kol kas siūlau išsikepti labai paprasto, bet nerealiai skanaus obuolių pyrago :-)

PRODUKTAI:

  • 5 kiaušinių
  • 1 stiklinės cukraus
  • 10 valg. šaukštų miltų (be didelio kaupo)
  • 1 arb. š. kepimo miltelių
  • 1 kg rūgščių obuolių
  • aliejaus kepimo formai patepti
  • džiūvesėlių kepimo formai pabarstyti.
Kepiau 26 cm skersmens apvalioje kepimo formoje.


GAMINIMAS:

Kiaušinius ištrinti su cukrumi, kad gautųsi "gogel mogel", įberti miltus, sumaišytus su kepimo milteliais, viską gerai išmaišyti - turi gautis grietinės tirštumo tešla.


Obuolius nuplauti, nulupti, išpjauti sėklalizdžius, supjaustyti norimo dydžio gabaliukais. Kadangi obuoliai krituoliai, tai gryno svorio gavosi apie 700 g.

Kepimo formą (kepiau apvalioje, skersmuo 26 cm) ištepti aliejumi, pabarstyti džiūvėsėliais, sudėti obuolius, ant viršaus sukrėsti tešlą (nuotrauką su tešla pamiršau padaryti, bet tešlos nebūna per daug, obuoliai visi tikrai nepanyra).


Kepti iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 40 min.


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

18 komentaras(-ai) :

  1. Anonimiškas2010-09-15 19:38

    atrodo labai viliojančiai... :)
    tik koks pats tešlos skonis? toks labiau bulkiškas ar drėgnas?
    nes iš nuotraukos man taip primena dievinamus šakočio iškilimus... ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Una maravilla de tarta, para mi que adoro la manzana, es perfecta!
    Besos!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tu atrodai labai turtingas ir purus! Norisi paskęsti dantis į. Besitos

    (Tiene una pinta muy rica y esponjosa!
    Dan ganas de hincar el diente.
    Besitos!!!)

    AtsakytiPanaikinti
  4. What a great obuolių pyragas yra mano mėgstamiausia, dėl gomurio prabanga.
    Bučiniai

    AtsakytiPanaikinti
  5. na, tešla drėgna, bet tikrai ne šlapia :-) ir skonis gal ne visai kaip šakočio, bet laaabai geras :-)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Juana, MªJosé, muchas gracias! Esa es mi pastel favorito. En caso de lotes de las manzanas ;-)

    Muchas gracias, Maria Alonso! Era muy sabroso :-)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai panašų kepa mano mama. Žinau, kaip kvepia ir koks skanus yra :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Taip, Egle B, aš ilgai svajojau apie šį pyragą, esu jį valgiusi labai seniai, o dabar pavyko ir receptą sužinoti. Labai tuo džiaugiuosi :-) Valgau jį jau trečia diena, skonis nepablogėjo, net skanesnis tapo ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  9. O man irgi atrodė labai viliojančiai, bet išsikepusi nusivyliau, nelabai patiko man. Bet ieškosiu kitų receptų, juk dėl skonio nepasiginčysi.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Žinoma, Raminta, kad nėra ko ginčytis dėl skonio, man jis vis dar nerealiai skanus :-)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Anonimiškas2012-09-01 19:41

    Nedeciau kepimo milteliu. Be ju skonis butu zymiai geresnis, ir pyragas gautusi dregnesnis.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Bandžiau šį pyragą ir be kepimo miltelių kepti, Šarlotė vadinasi pyragas, skanu :-) Bet tai išbandžiau daug vėliau, nei sužinojau apie šį pyragą :-)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Anonimiškas2013-10-29 18:34

    Labai paprastas ir skanus pyragas - aciu uz recepta:)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Anonimiškas2014-08-30 13:49

    na o man šitas pyragas buvo vienas iš tų, kurie netik nepalieka jokio gero įspūdžio, bet ir, galima sakyti, yra neskanūs. Aišku, dėl skonio nesiginčijama, bet toms, kurios tikrai moka skaniai kepti pyragus, nerekomenduoju šio pyrago. Čia pateikiamas netikras jo receptas. Pirmiausia kepant tokį pyragą, jokių kepimo miltelių nereikia, nes nuo jų jis gali gautis guminis...o tikras receptas toks: 5 kiaušiniai, stiklinė cukraus, stiklinė miltų. Kiaušinius LABAI gerai iki labai purios masės išplakam su cukrumi. tada sudedam miltus ir atsargiai išmaišom, kad tešla nesukristų. patepam formą kepimo, pilam dalį tešlos, dedam obuolius supjaustytus ir cinamonu apibarstytus, pilam vėl tešlą. Jei tešlą gerai išplakėt, tai jis išsipūs ir viršus gausis kietas. taigi, jokių kepimo miltelių NEREIKIA. ir tai nerekomenduoju jo išrankesnio skonio mylėtojoms (jams), nes jis nesukelia ypatingo skonio. Na bent jau man.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už nuomonę ir receptą. Visur ir visada yra galimybių tobulėti 😉😊

      Panaikinti
  15. Anonimiškas2017-10-28 13:05

    Ačiū, man labai patiko, gavosi šlapias, purus, tokio kokio ilgai ieškojau :)

    AtsakytiPanaikinti