Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Daržovių ir vištienos troškinukas


Nors ir ne vegetarė, aš esu didelė daržovių mylėtoja. Kasdien pasigaminu ką nors iš šios "žaliavos".

Šį kartą mano skrandį nudžiugino labai paprastas ir greitai paruošiamas daržovių ir vištienos troškinukas / kepinukas.

Reikės:

3 nedidelių gabaliukų keptos ar virtos vištienos,
5 žaliųjų šparagų ar smydrų (kam kaip patinka, taip vadinkite. Aš tai asmeniškai už šparagų pavadinimą),
1/2 nedidelės žaliosios cukinijos,
2 laiškinių česnakų,
kelių baltosios dalies poro griežinėlių,
2-3 šaukšteliu sojos padažo,
1/2 šaukštelio maltos saldžiosios paprikos,
1 šaukštelio aromatizuoto aliejaus.

O gaminimas - niekų darbas.

Visas daržoves ir vištieną supjaustyti šiaudeliais. Karštoje keptuvėje įkaitinti aliejų ir pakepinti daržoves. Kai viskas jau apkeps (tai užtruks tik pora minučių), supilti sojos padažą, kelis šaukštus vandens, suberti paprikos miltelius ir papipirinti. Baigti troškinti atidengus, kol nusigaruos skystis. Ir viskas! Visas procesas užtrunka ne daugiau 15 minučių.

Šį patiekalą gaminu tada, kai visai neturiu laiko: kai ateinu iš darbo pietauti ir nieko nebūna pagaminta iš vakaro.

Kadangi daržovės kaitinamos neilgai, išlieka maistingos ir nežūsta tiek daug vitaminų.

Man labai skanu valgyti su majonezu, nors dabar turiu jo pasisaugoti, kad mano užpakaliukas nesipūstų :)




Pranešimo autorė Daiva

Esu mažos mergaitės mama. Saldumynų mėgėja ir šio projekto steigėja. Suktis virtuvėje pradėjo patikti jau nuo vaikystės - kepdavau tortus smėlio dėžėje :) Padėsiu tau susipažinti su kai kuriais ispanų ir katalonų virtuvės "šedevrais", paprastais kasdieniais, šventiniais ir išbandytais receptais. O jei užsiprenumeruosi mūsų naujienlaiškį, karts nuo karto nudžiuginsiu ne vien tik naujienomis iš mūsų blog'o, bet ir naudingais paruoštukais.

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą