Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Aromatizuotas alyvuogių aliejus

Šiandien nusprendžiau, kad man reikia kokio nors skanaus aliejaus. Atsibodo vis tas pats skonis. Tada palandžiojau po internetą, prisiminiau gerus senus laikus, kai mano sesuo man paruošė universitetui visokius konservus, tuo pačiu ir aromatizuotą aliejų. Na, ir nusprendžiau, kad man labai norisi česnakinio aliejaus salotoms ir ne tik (prisipažinsiu, laikausi dietos ir turiu valgyti labai daug salotų visokių).

Šio recepto kaip ir negalime pavadinti receptu, nes tikslių nuorodų nėra nei kaip gaminti, nei ką dėti.

Aš naudojau:

Alyvuogių aliejų (griausiai tiktu nerafinuotas),
1 česnako galvutę,
žiupsnelį juodųjų pipirų grūdelių,
kelis lauro lapelius.

Pasirinkti kokį gražesnį stiklinį butelį. Pvyzdžiui, aš naudojau stačiakampį butelį nuo acto. Tokiuose buteliuose gaunasi tikra puošmena virtuvei.

Į švarų butelį sudėti nuluptas česnako skilteles. Aš dar jas patrėškiau su dideliu peiliu, kad aliejus aromatingesnis būtu. Tada reikia suberti pipirų grūdelius ir sukišti lauro lapelius. Viską užpilti aliejumi. Užsukti ir palikti stovėti kelias dienas. Tada jau galima džiaugtis naminiu aromatizuotu aliejumi.

Skanaus!






Pranešimo autorė Daiva

Esu mažos mergaitės mama. Saldumynų mėgėja ir šio projekto steigėja. Suktis virtuvėje pradėjo patikti jau nuo vaikystės - kepdavau tortus smėlio dėžėje :) Padėsiu tau susipažinti su kai kuriais ispanų ir katalonų virtuvės "šedevrais", paprastais kasdieniais, šventiniais ir išbandytais receptais. O jei užsiprenumeruosi mūsų naujienlaiškį, karts nuo karto nudžiuginsiu ne vien tik naujienomis iš mūsų blog'o, bet ir naudingais paruoštukais.

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą