Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » » Mano naujoji pagalbininkė Rūta

Mano naujoji pagalbininkė Rūta


Su dideliu džiaugsmu širdyje noriu Jums pristatyti savo naują pagalbininkę redaguojant šį dar labai jaunutį blog'ą.  Ji vardu Rūta.

Rūta linksma ir protinga mamytė. Augina du gražučius vaikučius. Ir randa laiko paplepėti su manimi. Na, ir kas be ko, dažnai sukasi virtuvėje (tai gal svarbiausia dalis šiam puslapiui ).  

Rūta nebijo išbandyti naujų receptų, net tokių, kokių aš iš pradžių net nė iš tolo nežiūrėčiau (na, aš čia apie tavo naują Avižinės košės pyragą. Vis dar laukiu jo recepto su nuotraukomis ). Ir, tiesą pasakius, visada viskas gaunasi  nepaprastai skaniai.

Rūtos visi receptai 100%  išbandyti ir pakoreguoti (nes juk dažnai receptuose būna visokių netikslumų).

Taip pat ši nuostabi pagalbininkė bus mano asmeninė redaktorė, taisys mano padarytas klaidas. Mat aš greitai ir netvarkingai rašau, vis skubu. O ir tas nutolimas nuo Lietuvos ir lietuvių kalbos daro savo darbą.

Prašau ją mylėkite ir džiaukitės jos receptais.


Pranešimo autorė Daiva

Esu mažos mergaitės mama. Saldumynų mėgėja ir šio projekto steigėja. Suktis virtuvėje pradėjo patikti jau nuo vaikystės - kepdavau tortus smėlio dėžėje :) Padėsiu tau susipažinti su kai kuriais ispanų ir katalonų virtuvės "šedevrais", paprastais kasdieniais, šventiniais ir išbandytais receptais. O jei užsiprenumeruosi mūsų naujienlaiškį, karts nuo karto nudžiuginsiu ne vien tik naujienomis iš mūsų blog'o, bet ir naudingais paruoštukais.

2 komentaras(-ai) :

  1. Sveiki visi :-)

    Jau tiek gerų žodžių blog`o šeimininkė parašė, kad net pradėjau abejoti ar apie mane ;-) Bus baisu ką nors ne taip padaryti, palikti klaidų, pasiūlyti netikusio patiekalo receptą :-)
    O jei labai rimtai, tai džiaugiuosi, kad Pasididžiuojanti namų šeimininkė įsileido mane į savo valdas :-) Bandysiu nenuvilti jos bei visų jūsų, kurie gamina kartu su mumis :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ruta, viskas bus gerai. Pamatysi :) Tau dar ir patiks labai.


    Iki greito! Lekiu namo valgyti daryti ir tavo nauju receptu kelti ;)

    AtsakytiPanaikinti