Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Daržovių salotos su šviežiu sūriu

Esu daržovių mėgėja, mylėtoja ir šiaip fanė. Kaip kai kurie save vadina mėsėdžiais, aš - daržovinė :-)

Nesu nei veganė, nei vegetarė, bet jei yra pasirinkimas tarp storo sultingo bifštekso ar didelės gardžių salotų lėkštės, garantuotai pasirinksiu antrąjį variantą. Na, nebent galiu kombinuoti abu, bet salotų tikrai niekados neatsisakau.

Būtent todėl ant mano pietų stalo dažnai būna vis kitokios salotos. Nors ir tenka man pačiai jas ir suvalgyti. Mat mano vyras nelabai linkęs jų ragauti... Ai tas mano mėsėdis :-)

Šį kartą gaminau salotas tam... Kad galėčiau "išbandyti" naują lėkštę. O kadangi šaldytuve beveik buvo aidas, gavosi paprastas, bet skanus variantas su šviežiu sūriu.

RECEPTAS: Daržovių salotos su šviežiu sūriu

RECEPTAS: Daržovių salotos su šviežiu sūriu



  PRODUKTAI (1-2 porcijoms):
  • 1 pomidoro
  • 1 agurko
  • 60 -100 g mėgstamo šviežio sūrio (labai skanu su mocarela)
  • 1 mažo mėlynojo svogūno
  • kelių juodujų alyvuogių
  • druskos
  • 2 šaukštų alyvuogių aliejaus

  GAMINIMO EIGA:
  1. Supjaustyk daržoves: pomidorus - skiltelėmis, agurkus griežinėliais, svogūnus - plonais pusmėnuliais.
  2. Sūrį supjaustyk plonais greižinėliais, panašaus dydžio kaip agurkai ar pomidorai.
  3. Į pailgą lėkštę pakaitomis sudėliok visas daržoves su sūriu, paberk alyvuogių, padruskink ir pagardink geros kokybės aliejumi.

PATARIMAS: Jei agurko oda labai stora, nuplovus, nulupk ją.

RECEPTAS: Daržovių salotos su šviežiu sūriu

Skanaus!

Pranešimo autorė Daiva

Esu mažos mergaitės mama. Saldumynų mėgėja ir šio projekto steigėja. Suktis virtuvėje pradėjo patikti jau nuo vaikystės - kepdavau tortus smėlio dėžėje :) Padėsiu tau susipažinti su kai kuriais ispanų ir katalonų virtuvės "šedevrais", paprastais kasdieniais, šventiniais ir išbandytais receptais. O jei užsiprenumeruosi mūsų naujienlaiškį, karts nuo karto nudžiuginsiu ne vien tik naujienomis iš mūsų blog'o, bet ir naudingais paruoštukais.

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą