Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Salotos su džiovintais pomidorais, špinatais ir bolivine balanda

Vartant knygas, peržiūrint receptus, skelbiamus internetinėse svetainėse, vis kyla abejonė, ar tose gražiose nuotraukose užfiksuoti valgiai iš tiesų yra tokie skanūs, kaip ir gražūs? O dar salotos atrodo skanesnės būna, kai jas pagamina kas nors kitas, ne pats.

Kankinama abejonių, ar bus skanu, nutariau pabandyti salotas su saulėje džiovintais pomidorais, nes man jie tokie skanūs... Ypač pačios pasigaminti :-)

Siūlau šias salotas ir jums. Be mėsos, bet tikrai sočios.

RECEPTAS: Salotos su džiovintais pomidorais, špinatais ir bolivine balanda



  PRODUKTAI:
  • 25 g bolivinės balandos (kynvos)
  • 70 g špinatų
  • 15 g sauėgrąžų
  • 50 g saulėje džiovintų pomidorų (aliejų nuvarvinti)
  • 1 valg. š. alyvuogių aliejaus
  • 1 valg. š. šviežiai spaustų citrinos sulčių
  • 1 skiltelė česnako (jei mėgstate česnaką, galite paimti ir didesnę skiltelę)
  • 0,5 arb. š. Dižono garstyčių (aš papildomai dar įdėjau grūdėtų garstyčių)
  • druskos, pipirų ar kitų prieskonių pagal skonį

  GAMINIMO EIGA:
  1. Bolivinės balandos kruopas perplauti vandeniu, kad neliktų kartumo. Išvirti vidutiniame karštyje (proporcijos: 1 dalis kruopų – 2 dalys vandens, virti apie 15 min.). Išvirusias atvėsinti.
  2. Padažas: suplakti kartu aliejų, citrinos sultis, trintą česnako skiltelę, garstyčias, druską ir pipirus.
  3. Saulėgrąžas pakepinti keptuvėje.
  4. Saulėje džiovintus pomidorus supjaustyti nedideliais gabaliukais.
  5. Špinatus gerai nuplauti, jei dideli – pasmulkinti.
  6. Paruoštus produktus sudėti į gilų indą, užpilti padažu (padažo pilti pagal skonį, man liko ir kitam kartui) ir gerai išmaišyti.
Receptas imtas iš čia.

PATARIMAS: Darydama padažą ragauk, gal kurio vieno iš ingridiento reikės daugiau ar mažiau. O saulėgrąžas gali pakeisti mėgstamais riešutais (juos reikėtų pasmulkinti ir pakepti keptuvėje, jei reikia, galima įpilti šlakelį aliejaus).

RECEPTAS: Salotos su džiovintais pomidorais, špinatais ir bolivine balanda



Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą