Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Keptas mocarelos sūris

Mocarelą galima kepti ir keptuvėje, ir orkaitėje.

RECEPTAS: Keptas mocarelos sūris

Reikės:

1 pakelio mocarelos (apie 120–130 g)
1 kiaušinio
1 valg. š. miltų
2–3 valg. š. maltų džiūvėsėlių
aliejaus kepti
maltų pipirų

Gaminimas:
  1. Kiaušinį išplakti šakute, kad trynys gerai susimaišytų su baltymu. Pabarstyti pipirais (nebūtina).
  2. Atskirose lėkštėse paruošti miltus ir džiūvėsėlius.
  3. Sūrį supjaustyti vidutinio storio riekelėmis.
  4. Kiekvieną sūrio riekelę apvolioti miltuose, tuomet kiaušinio plakinyje, tada apvolioti džiūvėsėliuose ir kepti vidutinio karštumo keptuvėje, abi puses, iki kol gražiai apskrus. 

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą