Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Vakarienė kaimiškai

Turbūt visiems būna tokių momentų, kai valgyti norisi, gaminti tingisi, o šaldytuve nuo praeitos dienos pietų ar vakarienės tik likučiai belikę. Belieka juos "sulipdyti" į vieną patiekalą :-)


Reikės:

virtų bulvių
1 vnt. vidutinio dydžio svogūno, pjaustyto nedideliais kubeliais
saujelės šviežių ar šaldytų voveraičių (jei nėra miško grybų, galima ir pievagrybius naudoti)
pagamintos mėsos (šį kartą buvo kepta vištienos filė)
žalumynų, druskos ir pipirų pagal skonį
aliejaus / sviesto kepimui

Daržovių salotoms:

1 vnt. nedidelio agurko
1 vnt. nedidelio pomidoro
1 valg. š. grietinės
druska, pipirai pagal skonį

Gaminimas:

  1. Svogūną pakepti aliejuje, kol pabals, bet nepradės ruduoti.
  2. Sudėti pjaustytas voveraites. Pakepinti. 
  3. Tuomet suversti į keptuvę pjaustytas virtas bulves, gabaliukas pjaustytą mėsą (jei turite kotletą, galima ir jį supjaustyti gabaliukais), pakepinti kol bulvės ir mėsa sušils. 
  4. Viską pabarstyti žalumynais.



Valgyti su mėgstamomis daržovėmis. Labai tinka agurkai ir pomidorai su grietine :-)


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą