Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Jogurtiniai ledai su mėlynėmis

Ledai su mėlynėmis. Kadangi galiu gyventi be ledų, nesu labai objektyvi vertintoja. Bet mano dukrai ledai labai patiko. Tai gal ir neblogas receptas...


Receptą perskaičiau čia. Recepte rašo, kad reikia imti vanilinį jogurtą, kuris, matyt, yra saldus. Dariau iš natūralaus graikiško jogurto, tai dėjau šiek tiek cukraus. Jei darytumėte iš saldinto jogurto, nedėkite papikldomai cukraus, nebent labai nesaldi ledų masė gautųsi :-)

Reikės:

400 g natūralaus jogurto
2 valg. š. citrinos sulčių
80 g mėlynių

Gaminimas:
  1. 320 g jogurto išplakti mikseriu su 1 valg. š. citrinos sulčių.
  2. 80 g jogurto, 1 valg. š. citrinos sulčių ir 60 g mėlynių sutrinti trintuvu iki vientisos masės.
  3. Sumaišyti abi mases. Atsargiai į šią masę įmaišyti sveikas mėlynes. Masę šaldyti arba indeliuose su pagaliukais, t. y. porcijomis, arba kituose norimuose indeliuose, pavyzdžiui, skirtuose paruošti porcijinę želę arba dėžutėje, iš kurios vėliau ledų šauktu formuosite ledų rutuliukus.

Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą