Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Tiramisu pagal Beatą

Receptas iš knygos "Beatos virtuvė". Labai skanu :-)


Reikės:

4 kiaušinių
5 valg. š. cukraus
500 g maskarponės sūrio
300 ml stiprios juodos kavos
50 ml tamsaus romo (tinka ir brendis, likeris)
24 biskvitiniai piršteliai (damų piršteliai)
2–3 valg. š. nesaldintos kakavos miltelių

Negilaus, patogiau keturkampio, indo pyragui

Gaminimas:

4 vnt. kiaušinių trynius išsukti iki baltumo su cukrumi (tai galima atlikti ir karšto vandens vonelėje: stiklinį dubenį statyti ant puodo, kuriame yra nedaug vandens, viryklę įjungti minimaliu pajėgumu, kad tik palaikytų vandens garavimą). Turi gautis mano vaikystės mėgiamas desertas "gogel mogel", kurį močiutė kartais paruošdavo vakarais ir kuriame nesijausdavo cukrus – visas ištirpdavo. 
Jei trynius plakėte karšto vandens vonelėje, tuomet trynių masę padėkite atvėsti.

Maskarponę lengvai išplakti su trynių mase. Kad būtų lengviau tai padaryti, maskarponę galima šiek tiek pamaišyti vieną.

Baltymus išplakti iki purių putų. Atsargiai įmaišyti į maskarponės masę, stengtis "nesulamdyti" baltymų, t. y. neišleisti iš jų visų oro burbuliukų. Kad oro burbuliukų liktų kuo daugiau, baltymus įmaišyti reikia per kelis kartus. Pradžiai įdėkite kelis šaukštus, masė nuo jų taps minkštesnė, likusius baltymus jau bus lengviau įmaišyti.

Kavą (kavą būtina nukošti, kad neliktų tirščių, jei plikėte puodelyje, ir atvėsinti) sumaišyti su pasirinktu alkoholiu. 
Imti sausainius, kavoje pamirkyti kiekvieną sausainį atskirai. Su sausainių mirkymu reikia atsargiai, nes jei tik per ilgai pamirkai, pyragas gaunasi per šlapias, nukenčia skonis. Aš imu sausainį, merkiu į kavą, kelis kartus greitai apverčiu ir dedu į indą. 

Sausainiais reikia iškloti visą dugną. Priklausomai nuo indo dydžio, turėtų gautis 2 arba 3 sluoksniai. Jei bus 2 sluoksniai sausainių, ant pirmojo sluoksnio reikia sudėti pusę maskarponės masės (jei 3 – tik trečdalį). 
Sudėti antrą sausainių ir maskarponės sluoksnį. Kiek sluoksnių bebūtų, viršutinis būtinai turi būti kremo. Viršutinį sluoksnį pabarstykite kakavos sluoksniu. Aš kakavą barstau iš karto ir storesniu sluoksniu – man patinka jos kartokas skonis ir kad kakava būna drėgna nuo kremo. Kakavą galima barstyti ir valanda prieš tiekiant ant stalo.


O jei pagal šį receptą jau gaminote ir norite išbandyti naują, pažiūrėkite ir kitus tiramisų receptus:


Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą