Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » , , , , » Jogurto ir agurkų padažas (prie mėsos)

Jogurto ir agurkų padažas (prie mėsos)

Gaivus padažas prie mėsos iš knygos "100 receptų skaičiuojantiems kalorijas", tikrai skanus, o ir pagaminti lengva ir greita.


Reikės:

200 g natūralaus jogurto
1 nedidelio agurko
smulkintų krapų, kitų mėgstamų žalumynų, mėtų
druska, malti pipirai pagal skonį

Gaminimas:
  1. Agurką sutarkuoti burokine tarka, pabarstyti druska. tarkuotą agurką sudėti į sietelį, kad nuvarvėtų skystis. Kai nebelaša agurko sultys, tarkuotą agurką sudėti į jogurtą, įdėti krapus ir kitus žalumynus, pabarstyti maltais pipirais, viską gerai išmaišyti. 
  2. Šis padažas labai tiko prie orkaitėje keptų mėsos kukulių.
  3. Padažą galima gardinti ir kitais mėgstamais produktais: citrinos sultimis, česnaku ar kt. – tuomet skonis kiekvieną kartą bus kitoks.
Skanaus!


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą