Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Mėsos kukuliai su jogurto padažu

Receptą radau knygoje "100 receptų skaičiuojantiems kalorijas". Kukulius padariau savaip, padažą – pagal knygoje pateiktą receptą.

Šiuos kukulius galima kepti suvertus ant iešmelių, mėsą parinkti pagal skonį: jei mėsa riebesnė, kukuliai gausis minkštesni, gražiau apskrus. Aš pasirinkau kiaulienos ir kalakutienos derinį – kukuliai gavosi sausesni, tačiau skoniui tai nepakenkė.


Reikės:

po 200 g maltos kiaulienos ir maltos kalakutienos
2 valg. š. maltų džiūvėsėlių
2 valg. š. su kaupu grietinės
1 kiaušinis
druskos, maltų pipirų, mėgstamų prieskonių
sezamų sėklų – pabarstyti kukulius (nebūtina)

Gaminimas:

  1. Įkaitinti orkaitę iki 180°C.
  2. Sumaišyti visus produktus. Formuoti kukulius, išdėlioti ant skardos, patiestos kepimo popieriumi, pabarstyti sezamų sėklomis ir kepti orkaitėje apie 20–30 min. arba kol gražiai parus. Kepimo laikas priklausys nuo to, kokio dydžio suformuosite kukulius.
  3. Prie mėsos kukulių labai tinka jogurto ir agurkų padažas

Skanaus!



Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą