Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as

Medus su citrina 'Ruošiuosi nesirgti'


Per televiziją vis praneša, kad siaučia gripas! Kol gyveni savame žmonių rate, nematai to, bet, kaip sakoma - atsarga gėdos nedaro :-) pasiruošiau imunitetui stiprinti medaus su citrina! Tai labai paprasta, bet veiksminga! Ir skanu!

Reikės:

citrinos,
medaus.

Gaminimas:

Citrinos žievelę nulupti, citriną supjaustyti kubeliais. Citrinos gabalėlius dėti į indelį ar stiklainį, dėti medaus, viską sumaišyti. Jei medus kietas, tai sumaišytas su citrina ištirps. Gautą mišinį laikyti šaldytuve. 

Į stiklainiuką, kurio talpa 200 ml, dėjau 2 citrinas ir medaus tiek, kad būtų pilnas stiklainiukas - gavosi visai pilnas indas, o nuotraukoje vaizdas jau suvalgius ne vieną šaukštelį medaus ir citrinos gabaliukų.

Kasdien reikėtų suvalgyti bent šaukštelį šio mišinio!


Skanaus ir nesirkite!

P.D.: Šis receptas patiko ir juo pasidalino Mamos dienoraštis.


Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą